2014. február 15., szombat

Szólt, hogy jönni szeretne...


...hát elhoztam. :)

Fura, mert nem néztem, mire jó, és valahogy mégis...

Dumortierit

Nyugtatja az idegrendszert: stresszeltség, sztresszes fejfájás, nyugtalanság. 
Fokozza az agy tevékenységét és javítja megfigyelőképességünket.

Tudat és elme nyugtató.
Lelassítja az elme zakatolását, csendet teremt. Ebben a csendben felfigyelhetek, vagy nagyító alá vehetem gondolataimat.
Mivel gondolataim teremtik életem, és ha gondolataim össze vissza csaponganak életem is olyan lesz. Észrevehetem micsoda káoszt teremt ez a csapongás. 
Mennyire egy helyben való toporgás.
Ha még jobban megfigyelem őket kiderülhet, hogy olyan minőségben élhetem az életem amilyen érzésbe csomagolom őket.
Ha bizonytalanság, ha félelem, ha azt várom kívülről, majd valaki megoldja helyettem…!
Tükröt tart nekem.
Felmerülhet bennem, hogy ezt én élvezem-e?
Élvezem a többi emberrel való játszmázást?
Élvezem vajon a múltba való barangolást, vagy a jövőbe való csapongást, vagy a másokkal való foglalkozást?
Segít feltenni a kérdést, vajon kell-e ez nekem? Mihez vezet ez? Milyen jövőt hoz?
Bemutatja, hogy ha nem változtatok rajta bizony életminőségem változatlan marad, sőt romolhat.
Feltárja lehetőségeimet.
Ha gondolataimmal nem változtatom meg életem nagyon egyértelmű lesz: jönnek a betegségek, öregség, leépülés, hiszen gondolataimmal ezt valósítom meg.

E kő elvisz a vágyig a változtatni akarásig. 
Természetesen csak ha én akarom, szabad akaratom tiszteletben tartja.
Ha rászánom magam és ezt hangosan kinyilvánítom akkor segít megtenni az első lépést, gyengéden ösztönöz a haladásban.
Minden segítséget megad, segít félelmeimmel szembe nézni.
Segít rádöbbenni, hogy a félelmek rabságban tartanak, és semmi mások, mint megtanulandó feladatok.
Segít testi megnyilvánulásaim (betegségek) minőségére is rájönni. Milyen gondolatminta okozza testi állapotomat.
Segít törölni és új gondolatokat gondolni, gondolataimat a bőség, gazdagság, jólét, siker gondolataivá változtatni.
Ha gondolataim megváltoznak, ha a békébe az örömbe öltöztetem őket beindul az egyensúly. Először lelkileg, érzelmileg, majd megjelenik testi síkon is.

Mivel a harmadik szem szabályozza és irányítja a testet a hormonokon keresztül, beindítja a harmonikus hormontermelést. Hormonjaink pedig egyensúlyba rakják energiarendszerünket.
Kiigazodnak az agyféltekék, meggyógyul idegrendszerünk, megjavul koncentrációs képességünk, kiegyensúlyozódik csakrarendszerünk is.
Szerveink eredeti funkciójukat teljes intenzitással el tudják látni, mert megkapják a működésükhöz elegendő energiákat.

Megszűnnek a krónikus betegségek, de az allergiák is.

A fejfájások is elmúlnak hiszen az agy is kiegyensúlyozódik javul és tartóssá válik a koncentráció, felfogóképesség kitárul, sorozatossá válnak a megértések, segítségével beindul az élet, így megvalósíthatom mindazt, amit már régen szeretnék az életemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése