2014. február 9., vasárnap

Nyaff

Kezdődött azzal, hogy délutános hetem volt, és ugye szombatra műszakot rendeltek el, ezért szombat este 10-kor fejeztem be a hetemet.

Aztán a derekam is hülyéskedik, 1 éve nem éreztem már ezt.
Fogta magát, és elromlott.
Simán csak leültem, és nyekk.
Nem csípett be, csak mintha... de fáj. Nagyon.
Sokat földre fekszem, és csinálom a gerinccsavarásokat, amitől pillanatnyilag jobb, de aztán újra kezdi, és nem értem miért.
ÉN JÓL VOLTAM, jól működtem, tessék gyors visszacsinálni, mert én már nagyon elszoktam ettől, és nennnnyó!
1 év óta először elő került a flector tapasz, úgyhogy nyaff-nyaff...

Mivel a szombatom dolgozós volt, így Anya bevállalta a srácokat, és ott aludtak.
Úgyhogy ma reggel nagy meglepetésemre sikerült 9 után felébrednem.
Nem aludtam ilyen sokáig már ezer éve.
Viszont...
Fájós torokkal ébredtem (mert nekem nem elég egy fájós derék, bibibíííí!), és nyaff-nyaff-nyaff...

Elsétáltam Anyáékhoz, megebédeltünk, és véghez vittük a titkos hadicselt: ebéd után Gyarmat, fürdő.

A srácok odáig voltak és vissza, imádták!

A meleg víz fura mód  tök jó volt a derekamnak, viszont most 5 percnél tovább nem bírtam a szaunát.
Sokszor bementem, de hamar menekülőre fogtam.
Mondjuk most melegebb is volt, mint szokott, mert 90 fok volt bent, meg jól felöntötték valami mentás (eukaliptuszos?, tudja a bánat mi volt az) vízzel, és a fájós torkomnak úgy nézett ki jót tesz.

Viszont most, hogy a srácok lecsendesítve, ágyba dugva, én meg kicsit géphez ülve magamra csodálkoztam, rájöttem, hogy csupa nátha lettem!
Hogy lehet egy átszaunázott, átmelegvizezett nap után nyakig takonypóc az ember lánya?!

Most nyafff van, úgyhogy valaki jöjjön, szóljon rám, vagy vidítson fel, vagy gyógyítson meg, vagy valami!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése