2014. február 7., péntek

Kriston intim torna - mi jut róla elsőre az eszedbe?

Kíváncsi lennék, 10 emberből hány gondolja kapásból azt, hogy az intimtorna az a szexről szól?!

Ma kaptam egy szórólapot, és egy hírt, hogy intim torna tanfolyam indul.

Egyből fellelkesedtem, mert én már sokat hallottam, olvastam a témáról, és én tudom, hogy nem arról szól.

Igen, van egy ilyen "kellemes mellékhatása" is a dolognak, de elsődleges cél, és eredmény, hogy mindenféle női baj, probléma, az "időskori problémák", és kismillió más megelőzhető vele.
Mert ki akar majd 50-60-X évesen pl. inkontinenciával küzdeni?
Én nem akarok, és még sok-sok más kórsággal sem, szóval én nagyon örülnék neki, ha eljönne egy oktató, és tartana egy tanfolyamot.

...szóval ma, mikor megkaptam a szórólapot, látták többen, és fura beszélgetésbe keveredtünk.
3 férfi egyből elkezdett vigyorogni, hogy ez a szexről szól.
Próbáltam nekik levezetni, és nagy vonalakban elmondani, de a vigyor szélesebb volt, mint hogy utat találjak a fülükhöz, úgyhogy azt hiszem nekik nem lett átírva ez a sztereotip kép a fejükben.

Ja, és egy érdekes gondolat az egyik férfiembertől: szerinte 10 nőből 9 a szex miatt végzi el a tanfolyamot.

Ezek után tényleg kíváncsi lennék egy nagy átlag véleményére! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése