2014. február 3., hétfő

Szigorúan Titkos Békakirály Projekt

A cég személyügyise (húúúú, nem is tudom a pontos címét!) látta többször amikor megosztotta Anya a kis kézműves dolgaimat, hogy mi mindenre "kapható vagyok".
Párszor tetszését fejezte ki, majd nemrég megkeresett egy kéréssel.

Egy meetingre készült, és a résztvevőknek meglepit szeretett volna adni.
A téma a békakirály volt - én csak ennyit tudtam.

A kérdés az volt, tudok-e valami használati tárgyat készíteni, nagy mennyiségben, gyorsan, békakirályosat, cukit.

Nekiestem a témának, és ez a két dolog volt, ami megindította bennem a folyamatot:




Aztán neki estem, felfordítottam a lakást, és káoszból született meg a sok-sok-sok békakirály...












...és most jöttem rá, hogy NEM CSÓKOLTAM MEG EGY BÉKÁT SEM!!!

Mi lesz így velem... :(

:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése