2012. január 20., péntek

Ez is amolyan tipikus "csordásandis"

Nnnna, történt, hogy a gépem benyelt egy kedves kis trójait, ami szakembert kívánt.
Teljesen K.O. lett a dáááágám, úgyhogy totálisan újra kellett rakni.
Aztán!
Megint csak nem stimmelt valami.
Mióta visszakaptam, egyfolytában kiabál, hogy kevés a hely a c:-n, töröljön, blablabla....

Már mindent töröltem, szinte semmi nincs a gépen, de csak nem hagyja abba a kiabálást.
Plusz nyomor, hogy a nyomtatóm, ami igazából már csak szkenner, na az is behalt, nem látta.

Már a karácsonyi fotót is meg akartam mutatni a terroristákról, de már azt sem tudtam bescannelni.
Ma felszívtam nagyon magam, mert meghozta a féléves értesítőt a kölök.
Egyből duplára dagadt a mellkasom a büszkeségtől, és ezt meg is akartam örökíteni.
Nem a mellkasomat, hanem a bizit.


Fél este azzal tökölődtem, hogy valahogy életet leheljek bele.
Sokadik nekifutásra végre lefuttatta a gyári telepítő lemezt, aztán meg azzal szívatott, hogy elkezdte a scannelést, de megállt 17%-nál, és sehova tovább.

Dühömben már ütöttem vágtam, hisztiztem és bőgtem, (atyaég Csongor, ezt remélem soha nem olvasod, mert akkor számon fogod kérni, hogy RAJTAD ugyanezt miért kérem számon, és miért idegesít halálra, hisz csak ÉN vagyok TE csak nagyban. Vagy TE vagy ÉN, kicsiben?!) aztán egyszercsak elindult.
Nem tudom hova ütöttem, mit nyomtam meg, hova folyt a könnyem, a lényeg, hogy valamit úgy összezártam, hogy megjavult ez a töltésbe való vacak ( új számítógépre / laposra szponzorokat a szerzőnél szívesen fogadok...!).

Szóval van karácsonyi kép, és van féléves értesítő.
Az előbb mutattam a bizit, hát itt van utólag a karácsonyi...

Ugye milyen szépek?! :o)
(katt a képre, hogy nagyban...)


Tudom, a tanulság: ne vigyél fotózásra kisembert fekete / sötétkék pulcsiba, ha nem akarsz "gyászhuszárokat" viszontlátni a képen... :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése