2012. január 1., vasárnap

Stílusos évkezdés

Nagy muri volt az este, én, a filmek, meg az ágyam, szóval kirúgtam a hámból!
Valahogy hajnal 3-kor lett vége az utolsó filmemnek, és egy kis körkapcsolás után már sikerült is elaludnom.

Az akváriumban a levegőztető az elég hangos, ha lefekvéshez készülök, akkor kicserélem egy olyan kifújóra, ami a víz alatt van, és halkan megy.
Viszont reggel az az első, hogy újra csere, hogy minél hamarabb újra friss levegő legyen nekik bedolgozva a vízbe.
Szóval kora reggel, úgy 9 óra magasságában, ágyból kiugorva, még félig kómában mentem, hogy cserélek.

...aztán valamiért nem tudtam csatlakoztatni az új kifújót egy alkatrészt kihagytam, viszont sikerült a vizet  felpumpálnom a kis "mini slagba" közlekedőedények törvénye, amin a levegőt szívja be, és mire észre vettem, olyan jó (1-2) liternyi víz folyt rajta keresztül ki.
Nem volt feltűnő, mert elnyelte a vonalas telefonom, egy halom irat, meg a fal, és csak akkor kezdett a lábamra csöpögni, mikor már minden megtelt...

Úgyhogy most telefont szárítok, meg iratokat, szóval minden csak olyan, amilyennek lennie kell.
"csordásandisan" kezdtem ezt az évet is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése