2012. január 29., vasárnap

A Telenor "dicsérete"

Ma jár le az egyik telefon előfizetésem, mert hát ugye akit a technika ördöge előszeretettel szívat, annak kell kettő.
Volt egy telefonom, megadta magát, és mivel nem akartam arany áron új készüléket venni, egyszerűbb volt egy minimális tarifacsomaggal 2 éves hűséggel új előfizetést venni, és meg is volt az új telefonom.

Persze a sztorihoz itt hozzá tartozik, hogy az a telefon már a vásárlás napján beadta a kulcsot, érintőpanel halál, így másnap kaptam egy tök új készüléket.
Na, ez a készülék sem bírta 3 hétnél tovább, amikor abban is meghalt az érintőpanel.

Szervíz, 3 hét múlva megkaptam, javítva.

Mikor lejárt róla a garancia, 3 nap múlva ismét behalt az érintőpanel.
NEKEM A 3 AZ EGY ISTENTELENÜL SZERENCSÉTLEN SZÁM?!


Szóval volt egy felesleges előfizetésem, meg nem volt telefonom, de addigra a tizenéves előfizetésemről bár nem az én nevemen lévő számomról  lejárt a 2 év hűség, és vehettem új telefont.
Már megint.

A második előfizetés csak "úgy volt", amolyan  ingyen vonal a szerelemhez, de már elmúlt a szerelem alanya, úgyhogy tökéletesen feleslegessé vált a szám is.

Vártam a napot, amikor végre megszabadulhatok ettől az előfizetéstől.
Ma van a napja.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, erre mit hallok?
Számlával kapcsolatos módosítást, többlet befizetést csak a telefonos ügyfélszolgálaton tudtam elintézni, ha bementem a kirendeltségre, ott nem.
Telefon előfizetést meg épp hogy telefonon keresztül nem tudok lemondani.

Mi a frász van ezzel a nyomorult Telenorral?!

Holnap mehetek be a helyi kirendeltségre, amivel alapjában véve semmi bajom nem lenne, de a hölgy a telefonban felhívta a figyelmemet, hogy a lemondásnál a megkezdett tört hónapra is egész havidíjat számláznak ki.
Szóval mivel 1 nappal HOLNAP már benne leszek az új előfizetési hónapban, a nagy semmire fizessek ki egy halom pénzt...

Köszi Telenor, nagyon kedves, és ügyfélbarát hozzáállás.
És a nyomorult behalt telefonom miatt most még 1,5 évig ide vagyok kötve, különben már úgy húznék át a Vodához, mint a szél.

Nem vagyok mérges, áááá, dehogy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése