Volt egy telefonom, megadta magát, és mivel nem akartam arany áron új készüléket venni, egyszerűbb volt egy minimális tarifacsomaggal 2 éves hűséggel új előfizetést venni, és meg is volt az új telefonom.
Persze a sztorihoz itt hozzá tartozik, hogy az a telefon már a vásárlás napján beadta a kulcsot, érintőpanel halál, így másnap kaptam egy tök új készüléket.
Na, ez a készülék sem bírta 3 hétnél tovább, amikor abban is meghalt az érintőpanel.
Szervíz, 3 hét múlva megkaptam, javítva.
Mikor lejárt róla a garancia, 3 nap múlva ismét behalt az érintőpanel.
Szóval volt egy felesleges előfizetésem, meg nem volt telefonom, de addigra a tizenéves előfizetésemről
Már megint.
A második előfizetés csak "úgy volt", amolyan ingyen vonal a szerelemhez, de már elmúlt a szerelem alanya, úgyhogy tökéletesen feleslegessé vált a szám is.
Vártam a napot, amikor végre megszabadulhatok ettől az előfizetéstől.
Ma van a napja.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, erre mit hallok?
Számlával kapcsolatos módosítást, többlet befizetést csak a telefonos ügyfélszolgálaton tudtam elintézni, ha bementem a kirendeltségre, ott nem.
Telefon előfizetést meg épp hogy telefonon keresztül nem tudok lemondani.
Mi a frász van ezzel a nyomorult Telenorral?!
Holnap mehetek be a helyi kirendeltségre, amivel alapjában véve semmi bajom nem lenne, de a hölgy a telefonban felhívta a figyelmemet, hogy a lemondásnál a megkezdett tört hónapra is egész havidíjat számláznak ki.
Szóval mivel 1 nappal HOLNAP már benne leszek az új előfizetési hónapban, a nagy semmire fizessek ki egy halom pénzt...
Köszi Telenor, nagyon kedves, és ügyfélbarát hozzáállás.
És a nyomorult behalt telefonom miatt most még 1,5 évig ide vagyok kötve, különben már úgy húznék át a Vodához, mint a szél.
Nem vagyok mérges, áááá, dehogy!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése