2012. január 19., csütörtök

A totális véletlen

...amikben persze nem hiszek, ezt ezerszer elmondtam már... :o)

Nem vagyunk Verdák fanklub, ezt előre leszögezném!
Igen, megvan az első rész DVD-n, és asszem a második is.
De szerintem nem nézték meg a fiúk 4-5 alkalomnál többször a mesét.
Erre ma mire jövök rá?
A lakás tele van verdákkal!

Bent űltem Zalánnal a szobájában, míg festette a legújabb szerzeményét, amivel a jófej anyja (értsd: ÉN!) befogta a száját, hogy nyugodtan tudjak vásárolni, NEKI nadrágot (nem, nem kaptam, ilyen kis vézna girnyókra nem gyártanak!) szóval míg ott ücsörögtem és beszélgettünk, döbbenten néztem az asztalát.
Összejöttek rajta a dolgok!

Mindjárt mutatom:
A Festőművész Úr

...munka közben...

Szép lett? :o)

Rendrakás után, összegezve a szobában találtakat
Szóval van itt egy verdás tolltartó, tavaly ez volt Csongor sulis tolltartója.
Van egy Verdás festőkészlet, van 2 notesz, a kifestő, meg füzet és Verdás szatyi, amiben a télapócsomagok maradéka rejtőzik.
Van még egy Verdás ébresztőóra, meg egy ceruza is, szóval egy egész raktárnyi Verdás cucc! :D

Ja! Meg a függöny is Verdás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése