2012. január 29., vasárnap

Jóindulat szakkör...

Az első elődöntőt levezényeltük...

Végül hármasban voltunk a jóindulat szakkörön, meg 1-2 szám erejéig a hugom is beugrott, na nem a közös MSN ablakba, hanem csak privátilag, mert szégyenlős a drága. :D

Tapasztalat?!
2-3 szám kivételével BORZALOM, szóval a fika páholynak is keresztelt kis összeröffenésünk a névadáshoz méltóan működött.
Semmi rosszindulat, tényleg, na de basszus, ez az egész egy tragédia volt!

Már a műsorvezetők is.
Gundel szuper választás, imádom, na de könyörgöm: Kapócs Zsóka????
Jesszus, kinél feküdte ki ezt a szerepet magának?

Na meg a zsűri!
Wolf Kati. Jajj.
Philip??? Jéééééézus!
És végül Csiszár. Nem minősítem, de itt akartam másodjára kikapcsolni a TV-t, de mivel megígértem, hogy együtt nézzük, hát fogtam egy tábla mazsolás mogyorós milkát, megerőszakoltam magam és maradtam a tv / gép előtt.

Az előadók meg, komolyan mondom, a végén már röhögtem kínomban, mert azt a két, hármat kivéve elviselhetetlenül szörnyűségesek voltak.
A hangosítás is vacak volt, úgyhogy nevezzük ezt az egész Euroviziós elődöntőt próbaadásnak.

Szerencsére volt az a 2-3 határozottan jó dal is, a jóindulatszakkör által egyértelműen elsőnek szavazott produkciója itt van, hogy Ti is élvezhessétek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése