2012. január 29., vasárnap

...mert a gomba ugye soha nem hiányozhat a tepsiből!

Egyedül vagyok, de enni azért kell, és bár utálok 1 személyre, de van, amit érdemes.

Tepsibe, mindent, ami jó!

Kedden vettem 1 kg isteni savanyú káposztát és egész héten ez éltetett, hogy ebből valami tuti finom készül majd.
Imádom a savanyú káposztát, de nem nagyon akartam vele szöszölni, csak valami egyszerűt, gyorsat, ami ha a tepsiben marad 1-2-X napig, akkor sem lesz baja.

Hűtő?
Füstölt oldalas.
Boltba menni kell, így az elmaradhatatlan kellék is adott: GOMBA!
A gomba mindíg, minden mennyiségben, mindenbe!
Következő életemben virágkertész és gombatermelő leszek, ez a nekem való, amiben örömömet lelem majd!


Tepsi elő, beleszeltem egy réteg krumplit, dinszteltem hagymát közben, rá pirospaprikát, ennek a felét a krumplira szórtam.
Rá a jól kicsavart, de nem kimosott savanyú káposzta, arra egy fél kiló csiperke, a hagyma másik fele és a füstölt oldalas, no meg sok-sok fokhagyma!

Húúúú, NAGYON...!

Ilyen volt...

...ilyen lett...

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése