2012. január 22., vasárnap

Szülinapi bulizgatás

Holnap 8 éves Csongor.
Atyaég! MÁR 8 éves???
Borzalmasan repül az idő!
Mivel holnap délutános vagyok, nem tudnám felköszönteni, így ma ünnepeltünk...

Délben anyáéknál voltunk, ott is volt egy kis ünnep, de az igazi buli az nálam volt, itt volt a mamiékkal közös ajándék a pasiknak.
Mert igen, ha az egyik kap, kap a másik is, úgyhogy Zalán is megkapta előre a saját szülinapiját, most.

Mamiéknál nagy birkózás ment, Papa nem bírta volna kibontani a pezsgőt, rázta pedig veszettül, de majdnem üvegben maradt!


Milyen évjárat lehet?!

Na! Ez nem mozdul!

Hát mi van ezzel?!

...hiába rázom, akkor sem!

Húhhh, mégsem maradunk szomjan!

Zazának is....
5-re ígérték magukat Anyáék hozzám, hozták keresztanyut is, a párja közben lebetegedett, és nem akart megfertőzni bennünket a torokgyuszijával, úgyhogy csak hatan ünnepeltünk.
Volt nagy ajándékbontogatás, sikongatás, öröm.

Mindíg azzal poénkodom, ha tűzijáték is van, hogy "felrobbantjuk a tortát", szerencsére még egyszer sem sikerült, viszont Papa az otthoni pezsgővel ellentétben itt sikeresen eldurrantotta a pezsgőt, úgyhogy úszott a konyha benne, no meg a nadrágja is... :D
De azért maradt koccintani is egy kicsi! :D

Anyával... :o)

Mamiékkal

...és keresztanyuval kiegészülve...

Itt még egyben...

Torta?!

...és tűzijáték!

Gondoltam! Elfújom....

Szereljük csak össze!

Enyiméééé! :D

Névtábla, nekem is!

...és a már fent is van az ajtómon...

Nekem is vaaaaaaaaaaaan!

:D

Közben a facén is megmutattam a képeket, egy "kedves ismerős" meg is keresett, hogy jól szarul nézek ki, biztos a sok stressz teszi. Reméli Ő fittebb lesz 38 évesen, mert én itt 50-nek nézek ki...
Még jó, basszus, már kezdtem megijedni, mert néha 70-nek érzem magam, szóval ahhoz képest tök jól tartom magam még mindíg! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése