2012. január 31., kedd

Újabb vacakságok....

2 hete a nefrológiai kontrollon az orvosunk kérdezte, van-e valami panaszunk.
Mondtam, hogy 1,5 - 2 éve lényegében folyamatosan hurutos Zalán, állandóan köhög, tüsszög, taknyos...
Javasolt egy pulmonológiai kivizsgálást, kért is nekünk időpontot.

Ma kellett mennünk.

Megvizsgálta egy édes, tüneményes doktornő, aki elsőre nagyon szimpi volt, úgy komázott Zalánnal, mintha ezer éve ismernék egymást, és annyira kedves volt!

Kérdezte, most szedünk-e valamit. Mondtam, hogy nem. Ennek megörült, mert így meg tudta csináltatni a bőrtesztet.

Zalánnak nagyon tetszett az elején, hogy az asszisztensnő jól összefirkálta a karját, aztán rácsöpögtette a sok-sok tesztanyagot, majd picit belekarmolta őket a bőrébe.
Aztán jött a nem kellemes része a dolognak...

Szinte azonnal bevörösödött az egész karja, megduzzadt, és minden egyes csöppecske alatt ronda nagy hólyagjai lettek.
Viszketett csórónak veszettül, próbáltuk terelni, ott űltem mellette, vittünk foglalkoztató füzeteket, és feladat lapoztunk, meg olvastam neki, de állandóan vakarta volna.

Mikor a doktornő meglátta a karját, dobott egy hátast.
Lényegében mindenre allergiás, kivéve a macskaszőrt és a tollat.
A legerősebb reakció az a gabonafű félékre volt, a házi porra, a parlagfűre és a kutyaszőrre.
Az én állatbolond, KUTYA BOLOND fiam....

Úgyhogy kapott gyógyszert állandóra, meg orrspray-t, és egy beutalót gégészetre, onnan is kell egy szakvélemény.
Majd júniusban kell visszamennünk, amikor már javában virágoznak a fűfélék, és szórják az átkozott pollenjeiket a világra.

De aztán kicsit kirúgtunk a hámból, kerestünk egy halas boltot, és vettünk egy csomó új halat.
Beállítottam egy hatalmas akváriumot Csongor szobájába, előző életemben (olyan 9 éve?) ez volt a nagy aranyhalas akváriumom.

Vettünk 3* 5 halacskát, de a nevükkel bajban vagyok.
Van egy adag csíkos kis csoda, van egy adag rózsaszín lazacféle, meg egy adag plattiféleség (?) !
Majd megkeresem őket, megtanulom a nevüket...

Annyi féle halat néztünk, totál kiesett, hogy végül melyikeket is hoztuk el.

No meg vettünk növényeket is az akváriumba, meg 2 algaevő tapadóharcsát.
Mind kibírta a hazafele út maceráját, meg a mínusz sok fokot, otthon gyors betelepítettem az akváriumot (kiderült, hogy nagyon kevés kavicsot vettem, de majd valahonnan... :S), szóval rendben vannak és úszkálnak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése