2012. január 2., hétfő

Statisztika

November végén megkeresett egy kedves ismerős hölgy, hogy a KSH-nak dolgozik,és megkapta az én nevem / címem, hogy segítenék-e...
A napi kiadásaimat kellett vezetnem december hónapban.
Nem volt vele sok dolgom. Ha vásároltam elraktam a blokkot, és ennyi.

Ma jött a kis füzetkéért, és teljesen odáig volt, meg vissza, hogy milyen pontosan, részletesen vezettem...

Nekem is jó volt amúgy, mert egybe nem szoktam kiszámolni, mennyi a rezsim, nem nézem mire mennyit költök.
Most meg itt van, feketén-fehéren.

Bár egy kicsit torzul a kép, mert ugye karácsonyi időszak volt, szóval van egy halom ezzel kapcsolatos kiadás, ami az év többi 11 hónapjában nem lenne, na de most is abból kellett kijönnöm, amennyi fizetést kaptam, szóval...

Úgyhogy örömet szereztem, mert kitöltöttem, pontosan és lelkesen, plusz meg lettem dícsérve, hogy "...Andikám, de szépen laktok! De szép a lakásod!", szóval volt pici büszkeség is, pluszba olyan édes volt, hogy hozott nekünk egy kis Pilótát, meg Boci csokit is, hálából a "fáradozásaimért"...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése