2012. február 5., vasárnap

Az ártatlanság kora

Hugi zaklatásának eredménye...
Ez most egy nagyon hosszú képriport lesz: Andika a szeplőtelen, ártatlan gyermekkorban, amikor még minden tényleg csodaszép volt... :o)

(katt a képre, hogy nagyban is...)

A kezdetek...

Az unokanővéremmel, Csillával

Itt is Csillával...

Igen, én, Csilla, meg Csordás mama szoknyája... Figyelitek a retro babakocsikat?! :D

Remélem megismertek! A pampula szájú kis szépség, az vagyok én... :o)

Azt hiszem kicsinek tényleg gyönyörűséges voltam!


Divatbemutató sztárjaként egy profi modellel és a hugommal



Kettesben is sztárok vagyunk, nem kell mellénk profi  sem! :P

A divatbemutató után...
Sebestyén Mama és papa

Az első nyaralásunk Csopakon!

CSOPAK!!!

Ovis ballagás, 1980-ban

1. osztályos buli

A buli ismét, pattogatott kukorica evő verseny

Apa, Csordás Mama és Papa, Hugi és én


Valamikor 1981-ben? Évzáróra készülve

Évzáró után a jutalom könyvemmel! :D

Andika, Hugi és Hajdu Éva barátnőm... :o)

Keresztanyu! :D

Hú, ez mikor lehetett?! :D


Hugival a harkályi strandon, olyan 1985-ben?

3. osztály

4. osztály

8.osztály

Apa eteti a fotómasinkát, mellette  Csordás Mama, és Papa


:o)

Itt kezdődött a vigyori korszak, asszem... :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése