2012. február 1., szerda

Sokkolósdi

A mai napom az a sokkok napja volt.

Kezdődött reggel azzal, hogy a kolléganőm elmesélte, tegnap gyűlés volt a cégnél, bejelentették, hogy nincs megrendelés, de nem akarnak senkit sem elküldeni, így nem lesz fizetésemelés.
A caffetériát is lecsökkentették, úgyhogy ha jól saccolom a tavalyi fizetésemhez képest olyan cirka 15.ooo minuszban leszek, mivel az adójóváírás is megszűnt, szóval igen, örüljünk, hogy megvan a munkahelyünk, és dolgozhatunk, viszont ennél még a GYED-em is több volt, olyan 5 éve...

A második sokk:
Még hétfőn mondta Csongor, hogy "...Anya vigyél el engem a szemészetre! Napköziben hátul űlök, és ha Henike néni ír a táblára, akkor nem látom!".

Ma délelőtt felhívtam az SZTK-t, hogy mikor van olyan szemészeti szakrendelés, amikor nem kell időpontot kérni.
Ma.
Szuper!
Hívtam a fiam apját, hogy el kellene gyors robogni Csongorért, és beűlni vele a szemészetre, megyek 2 után és felváltom, de ma sorra kellene kerülni.

Megvolt a vizsgálat, és az eredmény az fenomenális.
-1 és -1,25-ös a két szeme a kölöknek. Jogos, hogy ne lássa a táblát!

Elmentünk az Optikába, felpróbált egy halom keretet, és sikerült abba beleszeretnie, amit az optikus is a legjobbnak ítélt a fején, nem mellesleg ez volt az egyik legolcsóbb keret.
Viszont így is sikerült a számlára 21.870 Ft-ot firkantani, amitől lábon kihordtam egymás után 3 infarktust, meg egy kisebbfajta agyvérzést...
Még jó, hogy a konyhaszekrény ára az már a számlámon van, úgyhogy ki tudtam fizetni így 1 héttel fizetés előtt...

Az már csak egy kisebb szélütés volt, amikor bementem a gyógyszertárba Zalán havi adag gyógyszeréért, amit tegnap a pulmonológián írtak fel neki, ez potom 3.196 Ft volt csak, szóval asszem a hónapról kiköltekeztem magam...

Köszi kedves Univerzum, a csapások sora itt most befejeződhet, mert kezdek hisztérikus lenni, ami ugye se nekem, se senki másnak nem olyan jó....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése