2012. február 28., kedd

Fájok...

Vagyok, vagyok, csak nem a toppon, azért nem nagyon írok.

Hivatalosan is influenzás vagyok, de nem is a hurutos dolgok azok, amik gázosak.
2 napig napi 100 zsepi volt az adagom, de ez legyen inkább, mint ami azóta van.

Fájnak az ízületeim, fáj a csontom.
Mai új fejlemény, hogy szorít a mellkasom, és szúr a szívem, de tudom, ez is a vírus miatt.,
De elég íjesztő, mikor beszúr, és összeszorít.
De majd elmúlik.
Itthon vagyok, pihi, fekvés, tea, meg citrusok, meg egy borzalmas 3 szemes antibigyó, ami:
1.) méreg drága volt
2.) tegnap az első szem után hánytam és ment a hasam
3.) ma már csak a hasam megy tőle, és átaludtam az egész délelőttöt szinte.

Szóval élek, bár alig, csak nincs semmi izgi történés körülöttem a betegségen kívül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése