2012. február 24., péntek

Az a csodálatos agy!

Azt már régóta tudom, ha valami lelki nyavalyám van, kőkemény testi tüneteket produkálok.
Sokszor csak utólag esik le a dolog, hogy basszus! ez ezért, meg ezért volt.
Ha megszűnik a kórság a lelkemben, elmúlnak a testi tünetek is.

Na de hogy ez fordítva is működjön?!

Már 2 hete letutiztuk, hogy hétvégén mennek anyáék Pestre, hugiékhoz, és elcseréltem a műszakom, hogy pénteken elmehessek én is velük.

Vasárnap, mikor Zalán lerobbant, elkezdtem a mantrám, hogy NEHOGY ÉN IS, MERT AKKOR NEM LESZ PEST!
Aztán amikor Csongor is, a mantra még sűrűbben lett elmondva, és semmi bajom nem is volt.

Lett volna tesózás, Samuzás, boltozás, barátnőzés, kaptam volna meglepit, meg kölcsön-ajándékot, szóval be voltam sózva rendesen.

Aztán Szerdán lebeszéltük, hogy nem jó ez így, nehogy lappangjon valami bennünk, mert kezdett anya is kipurcanni, meg már a fiúk apja is kidőlt mellőlük, szóval lemondtuk az utazást.

Nem telt el 1 óra, mikor ezt lebeszéltük, rám rontott a nyavalya.
Fájt a torkom, a fülem, a fejem.
Aztán telnek a napok, alig van hangom, fáj a torkom, tüszkölök, folyik az orrom, hasogat a fejem, a fülem.

Anya ma elment a dokihoz, mert a köhögése mellé egy jó kis hátfájás is társult, és tegnap lecseszerintettem, nehogy tüdőgyuszija legyen, mutassa meg egy írástudónak.
Megmutatta, nem tüdőgyuszi, viszont influenza.

Szóval itt vagyok, a fiúkkal együtt fetrengek az ágyban, és masszívan haldoklom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése