2012. február 12., vasárnap

Toporzékolva, hisztérikusan sikongató...

Minden második héten van 2 nap, amikor nem kell hajnalban, telefon csörgésre/ébresztőre kelnem.
A gyerekes héten a hétvége is korán kelős, mert hétfőtől péntekig az ágyból alig lehet kiverni őket, de szombatra úgy megszokják a korán kelést, hogy legkésőbb 7-kor ott tolonganak a terroristák az ágyamban és annyi az alvásnak.

Gyerektelen, pihenős hétvége van.
Nekem ez a 2 nap olyan, mint egy hét nyaralás, ha olyanom van, akkor délig alvás, lesz@rom a világot, csak én vagyok a fontos, meg a masszív pihenés.

Tegnap disznótor volt anyáéknál, bár nem kellett korán kelni, de mégis csak a telefonra, úgyhogy mára tényleg semmi más nem volt betervezve, mint hogy délig ki sem mászok az ágyból.

Andika tervez, az Univerzum meg...
Vagyis a szomszéd.

Reggel 8 órakor csörög a telefonom.
A szomszéd néni hív, HAJNALI 8-KOR, hogy ugye láttam kiírva, hogy ma egyedi vízóra + főmérő leolvasás van MAJD VALAMIKOR 10 ÉS DÉL KÖZÖTT?
- IGEN, láttam, a szemem majd kiveri miníg, ha bejövök a lépcsőházba!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Csak azért szólok, hogy fel ne ébresszenek majd, hanem írd ki egy papírra az ajtódra, és akkor nem csöngetnek be, hanem tudsz nyugodtan tovább aludni....

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Szóval azért ver ki az ágyból reggel 8-kor, hogy nehogy egy vadidegen ébresszen majd 2-3-4 óra múlva?!
És a hangsúly a leolvasáson van.
LÁTNI akarják, mert évente 1* LEOLVASSÁK, ők, hogy nem buheráltam-e meg a mérőórát.

Feküdj vissza Andika, és aludjál....

200-as vérnyomással?
Hisztérikusan őrjöngve, hogy miért.....?????

Nem kapcsolhatom ki a telefonomat, mert a gyerekeim az apjuknál, bármikor bármi történhet velük, vagy a családom többi részével. Meg amúgy is, van ajtóm, amin kopogna, vagy csengő, amit nyomna...

Nagyon, NAGYON, nagyon ideges, mérges, és hisztis vagyok!

És oda az egyetlen napom, amikor pihenhetnék.
Majd 2 hét múlva....
De most azért kőkeményen sikongatok a pipától!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése