2012. február 2., csütörtök

Manna tapasztalatok

Tudom, ne ítéljünk elsőre, de...

Már használtam egy egész héten keresztül a Manna Dolce Vita szappanát, és messze nem hozta (NEKEM!), amit ígért és amit vártam tőle.
Elvileg "...hamarosan elfeledheti a testápolóját!"
Gyakorlatilag meg minden fürdés után csak egyre jobban feszült és viszketett a bőröm.
1 hétig bírtam, azután feladtam.
A Dolce Vita nekem határozottan nem jött be!

Most elővettem a Manna kedvence Coco szappant, első alkalommal szintén feszülés volt, de tegnap már nem annyira.
Majd egy hét után elmondom, mennyire jó, vagy nem jó.

Viszont az extra szűz olívaolaj szappan az ígéretes, ezt arctisztításra (is) ajánlják, és jó érzés az arcbőrömnek.
Ezt határozottan megkedveltem.

A Shea vajat több dologra is ajánlják, én szemránckrémnek fogtam be, és attól függetlenül, hogy nem vagyok ráncos (szerencsére ez az  átok nem ver, de van helyette ezer más!), szóval jó érzés, finom puha a bőröm tőle.
Ő is a szeressem kategória.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése