2012. február 18., szombat

A fociról

Már jó 1,5 hónapja indított egy lelkes apuka az oviból, ovisoknak ovifocit.
Zalán mondogatta is, hogy szeretne menni, de arra gondoltam, hogy amikor délutános vagyok, akkor az apja nem biztos, hogy szívesen tenne plusz köröket vele, 2 hetente meg nincs értelme.

Aztán elkapott egy anyuka, és mondta, hogy gondoljam meg, mert nagyon jó, a gyerekek élvezik, és nem olyan komoly igazi edzés ez, hanem, csak "örömfoci".

Csütörtökön találkoztam az edző-apukával, beszéltünk, és mondta, hogy vigyem bátran, ha csak 2 hetente, akkor 2 hetente, de legalább mozognak, együtt játszanak...

Már teljesen bele éltem magam, erre jön egy barátom a saját tapasztalatával...

Szóval akkor most menjen, vagy ne menjen?! :D

Tudom, egy férfiember alapvető hozzávalója egy-két (SOK!) heg, "harci seb", én legalábbis kattanok az ilyesmire (tudom, beteg vagyok...), de Zalán angyali kis arcán valahogy nem akarok ilyeneket... :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése