2012. február 15., szerda

Manna szappan - a végítélet napja

Ahány ember, annyi félék vagyunk.
Okés.
Én alapból egy különleges szerzet vagyok, általában kilógok a sorból, és nálam mindíg máshogy működnek a dolgok, de ez azért már nagyon nem jó így!

A Manna azt ígéri szinte minden szappanjánál, hogy "...elfelejtheti a testápolóját, ha ezt a szappant használja..."

Hát, én használtam az elsőt, bő 1 héten át, de folyamatosan viszkettem, száradtam, feszültem tőle, bőrileg.
Nem akartam elsőre leírni, átváltottam a másikra.
Ha lehetséges, akkor még jobban feszült és viszketett minden fürdés után a bőröm, és addig kínoztam magam, míg egy este megláttam, hogy a vékony bőrfelületeken már szinte ekcémás foltok vannak rajtam.
Smirgli szerű, kiszáradt volt a bőröm, és nem győztem a Manna által kiátkozott vegyszeripar által megalkotott műtestápolókkal beáztatni magam, vastagon, hogy a száradást kicsit lepuhítsa...

Szóval megpróbáltam, nem is egyet, de részemről a Manna az a tilos listán van, és nem ajánlom senkinek sem.
(jut eszembe, soknál olvastam, hogy ekcémás bőrre, és kisgyermekek fürdetésére is ajánlják! Neeeeeeeeeeeeeee!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése