2012. augusztus 7., kedd

Én egy boszorkány vagyok!

Ne égessetek meg, plííííííííííííz!

Tegnap délután az első szünetben Judittal megbeszéltük, hogy felhívjuk Ibi kolléganőnket.
Most volt vizsgálaton, 1 hét múlva van kiírva, lejár lassan a 40 hete... :)
Hívom, csörög, csörög, nem veszi fel.
Mondom: lehet szülőszobán van!
Később vártam, hogy visszahív, de sehol semmi.

Vacsiszünet: Hívjuk fel!
Csörög, csörög, nem veszi fel.
Mondtam: Na, mostmár tuti szülőszobán van!

Azért írtam egy sms-t is, de arra sincs válasz.

8 órási szünet.
Judit: Hívjuk fel, hátha..
-Áhh, ha tudna beszélni, felvette volna, vagy vissza hívott volna. Szerintem tuti szül!

Azért most kivételesen Judit csörgeti, és Ibi egyből fel is veszi.
Már kezdi Judit lecseszni, hogy hiába hívogatunk, nem veszed fel?

Erre mondja Ibi, hogy bocsi, épp szülőszobán voltunk...
6-kor megcsászározták, és megvan a kislányuk.

Én boszi vagyok!

Lizának meg hosszú boldog, egészséges életet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése