2012. augusztus 4., szombat

Reggeli szöszögés

Szabad hétvége, ráérős Andika.
Hajnal 4:50-kor kinek csörög az ébresztő?
Jaaa, hogy nem kapcsoltam ki?!
Sebaj, fáradt vagyok, vissza alszom.

Éjjel is azonnali elhullás volt, de mivel egy film kellős közepén voltam, így nem kapcsoltam ki a lapost, hanem csak lecsuktam. (TUDOM, ROSSZ Andika...)

5:23-kor valami megégette a kezem, arra ébredek.
Ugrok egyet, pislogok nagy kábán, hogy álmodtam, vagy mivan?

Valahogy a sokból 1 párnácska rákeveredett a laposra, és hiába van tartón, hogy "kapjon levegőt", sikerül felforrnia.

Sűrű "... lécci, csak ne főjjön meg! minden este kikapcsolom, csak induljon be!..." mantrázás, és a kihűlés megvárása után beindult...

De nem, már nem vagyok álmos.
Szabad szombat, gyerektelen hétvége, sokáig alvás lehetősége?! Hess!

És minden este kikapcsolom a lapost!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése