2012. augusztus 5., vasárnap

Pálcikaember

Mivel szombaton ITT AZ ESKÜVŐ (és a lakodalom) nem, nem az enyém, ne izguljatok! :P és most, hogy végre visszakaptam az agyon nyaraltatott csemetéimet, gondoltam: RUHAPRÓBA!

Zalánig jutottam:
- Cipő: holnap venni kell.
- Ing: csini, jó lesz.
- Nadrág: na, ez sikítva röhögős sztori volt.

Vannak ezek az ünneplős vékony alkalmi nadrágok, évzárós, anyáknapizós frankó kis élére vasalt gatyók.
Nnnnna, ez egy csoda jó fazon!
Csongoron is picit mókás, na de Zalánon????
Aminek a hossza jó, az derékban kb. másfélszer akkora, mint a fiam.
Húztam bele a próba kedvéért egy övet, bár sejtettem, mi lesz belőle.
Előlről még hagyján...
Na de a fenekén?!
Sikítva röhögtem...

Nem lesz ünneplős fekete gatyó Zalánon a lakodalomban, előre is bocsi mindenkitől. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése