2012. augusztus 26., vasárnap

Tápiószecsői kiruccanás

Barátnőzős hétvége volt, egy évek óta ismételgetett meghívásnak tettem eleget, igaz gyerekek nélkül...

Egy kb. 5 éves ismeretség a mienk, vagyunk masszívan négyen, akik innen-onnan jöttünk, mások vagyunk, de mégis valahogy egy kis "csapat" vagyunk.

Most a 3 csajszi, mi jöttünk össze, Bozótéknál.

Volt pörgés, móka-kacagás, LOVAGLÁS!!!, flekkenezős tüzeskedés, tök jó hangulatban.
Jó volt.
Nem is tudom, miért nem csináltuk ezt eddig még?! :D

Van pár fotóm, Ágó jóvoltából, remélem nem tépi le a fejemet és rakja díszcsomagolásban az asztal közepére, ha párat megmutatok... :D

Nagy szerelem nálam a ló, eddig csak egyszer ültem lovon, de az kifejezetten ovis-iskolás csoportok lovagoltatására való nyerget kapott, és egyszerű dolgom volt.
No, Jázminnak viszont egy tök átlagos, normál nyerge volt és rá kellett jönnöm, hogy a lovaglás borzalmasan nem az a laza kis sportocska, mint aminek eddig gondoltam.

Jázmin... <3
A ló imbolyog.
A talaj jelen esetben egyenetlen, dimbes-dombos volt, ami még egy nehézségi fok.
Nincs fogódzkodó a lovon!!! :D
Ja, meg egy száraz ág kiverte a fél szememet, mert magasabb vagyok, mint Judit, aki a fa alatt szokott lovagolni, de egy nagytakarítás a pólómban, ágak, levelek kidobálása, és máris mehettünk tovább.
Továbbra is szerelem a ló, attól függetlenül, hogy kicsit félős volt a helyzet! :D

Jó soká sikerült ágyba kerülni, kellőképpen megfüstölődve, mert szerencsére zokszó nélkül tűrték a háziak, hogy a húscsipeszt a magamévá tegyem és én garázdálkodjam a tűznél.



Mikor a hús, gomba, zöldségek elkészültek, akkor még éjjel 11 után nekiállt Bozót kürtőskalácsot is sütni, úgyhogy tökéletesen fullos kis este volt!



Reggel ébredés után kis csacsogás még, a gyerkőcök alkudoztak egy darabig, hogy maradjunk, ne menjünk, de "halaszthatatlanul fontos" dolgunk akadt Pesten, úgyhogy Ágóval mi elköszöntünk...
(Tényleg Bozót! Elmentetek végül kirándulni?!)

A mai nap zsákmányai 3 szívszerelem, de ami a legeslegesleglegleg, arra Ágó beszélt rá, miután oda-vissza menetben megszeretgettem, és simogattam, fogdostam.
Ennyi előjáték meg egy kis alkudozás után enyém lett Ő!
Tudom, brutálka, mert hát a piros masni & halálfej egy nem megszokott kombó, de hát tudjátok, kicsit formabontó vagyok... :D
Épp illik hozzám!




No és kaptam ajándékokat is.
Derek... :) Köszönöm!
Szerelmetes szépséges lánc és medál, ez volt a cuki kis dobozába, amit csinált nekem, meg egy igazi bagoly (nem UFO!!!), és egy sok-sok éves eddig valaki által féltve őrizgetett Levendula "víz" (az most ciki lesz, ha én használom is, miközben eddig vigyázva volt rá?)

No meg csináltak a csemetéivel fürdősót, amitől elvileg szépnek, és fiatalnak kell majd lennem újra (MEGÍGÉRTED!!!), úgyhogy bár nincs karácsony, nekem megint az volt!








Egy tökéletes hét után egy tökéletes hétvége.
Köszi mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése