2012. augusztus 6., hétfő

Felejtünk....

FB, már megint.
Ma egész nap folyt megint a sok okosság bele az arcomba.
Megérdemlem, perverz vagyok, bemegyek, hát magamra vessek.

De ismét igazoltam önmagam, hogy néha azért hasznos is tud lenni.

Találtam egy postot.
Csak egy szót: Hiroshima.
Egy olyan embernél, akit folyamatosan azzal vádoltak az elmúlt időben, hogy csak a saját "népe" bajával foglalkozik, mert "...a zsidók folyton csak sajnáltatják magukat..."
Pedig mennyire NEM!
Ma is csak neki jutott az eszébe...

És rádöbbentem: Elfelejtettük?!

1-2 éve is még beszéltünk róla, illett, kellett róla beszélni, mert ha nem, akkor elfelejtődik.
És tessék, itt van.

Elfelejtettük???

Egész nap hallgattam a rádiót, és sehol egy hír.
TV-t nem néztem ma, remélem ott azért megemlékeztek a tengernyi ártatlan áldozatról, akik a gonosz nagyhatalmak kísérleti laborjában szerencsétlen kísérleti alanyok voltak

Nem szabadna elfelejteni, mert amíg emlékezünk, addig talán fékező erő lehet az eszetlenek előtt, hogy NE rohanjunk újra veszett tempóval ugyanabban az irányba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése