2012. augusztus 17., péntek

Micsoda problémáim vannak!

Kb. 1 hete hallottam Ákos új számát.
Azóta napi sokszor, ez az átka, ha az ember rákattan a munkahelyén, hogy a nyomtatók zaja mellé kapcsol egy kis rádiót is.

Az a helyzet Ákossal, hogy középiskolás koromban MEGŐRÜLTEM a zenéjéért.
Imádtam.

Aztán jött egy nemszeretem korszak, mikor látványosan politizált.
Ez eltávolított, nem tudom miért, de taszított.
Most 1-2 éve megint rátaláltam.
Tetszett az "új" Ákos, szerettem az új zenéit.
Gyönyörű versek, igényes zene.

Vártam az új számot, nagyon régóta megy a hírverés, de amit kaptam?!
Elsőre azt hittem vicc.
De rá kellett jönnöm, hogy nem.
Döbbenet, mennyire szar lett.

Bocsi Ákos, asszem már megint kiszerettem belőled.
Miért állsz be a tucatba?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése