2012. augusztus 26., vasárnap

Le az előítéletekkel!

Mivel leszakadt rólam a nyaralás közben az utolsó hétköznap is használható nyári lábbelim is, így szombaton vonat indulás előtt volt egy gyors köröm a városban.

Olyat nem találtam, amit elképzeltem, és végső elkeseredésemben hallgattam a boltos csajszira, hogy EZ próbáljam fel, higgyem el, imádni fogom.

- Na de MŰANYAG! Vagy gumi, vagy a frász se tudja.. Ez minden lehet csak nem lábbarát.
- Próbáljam csak fel! - jött a titokzatos mosoly kíséretében a válasz.
- Húúúú...

Végig talpaltam benne a fél országot, csak a lovaglásnál cseréltem le Bozót futócipőjére, és azt hiszem megvan az új szerelmem...


Már csak egy őszi szerelem cipőt szeretnék kedves Univerzum, és békén hagylak most cipőileg egy jó darabig!

Köszönöm! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése