2012. augusztus 24., péntek

Nyaralááááááááááááááááás!

Hazaértünk, 4 nap volt, NYARALÁSBÓL ENNYI SOHA NEM ELÉG, főleg ha ilyen jó, mint ez volt.

Most rohanós vagyok, mert hazaértünk, kipakoltam, mosás be, aztán gyors alvás, mert holnap indulok is tovább, egy gyors barátnőzésre Tápiószecső irányban.
Ottalvós buli lesz, pizsipartis csajbuli Szecsőn, szerintem sokat röhögős, szóval várom, jó lesz!

A nyaralás meg...
Tipikusan Csordás-módra sikerült, vagy mondhatnám csordásandisnak is, de határozottan több volt benne a pozitívum, mint az idétlenkedés.

Tök jó volt a szállásunk, édesek voltak a háziak.
Mikor megérkeztünk, kérdés nélkül adta is a házigazda a kezembe a törkölyt, szóval kezdtem kétségbeesni, hogy ennyire szarul nézek ki?!
De kiderült, csak a ház szokása, hogy pálesz-bor, ezzel fogadják a vendéget.
Volt egy skót juhász kutyájuk, a Mary, amibe kb. 5 mp-en belül beleszeretett az én kutyaszőr allergiás kis szőkém, és amikor csak otthon voltunk, ölelte, simogatta, játszott vele, és már első nap eldöntötte, hogy haza fogja hozni... (hálistennek sikerült ma lebeszélni róla...)

Rengeteget áztunk, az egri strand istenkirályság!
Gyerekes családoknak maga a paradicsom a gyerekmedencéjénél szuperebbet még nem láttam!

Az kicsit vicces volt, ahogy a fizetőzónán kívül letett autóhoz d.u. 6 környékén egy szál nedves fürdőruciban slattyogtam(tunk), mellettünk meg elhúztak az öltönyös úriemberek, és csak akkor esett le, hogy basszus, EGER BEL-bel...?!
Sebaj!

Volt egy nap túrázás is, csütörtökön esőre ébredtünk, felmentünk Szilvásváradra, kisvasúttal fel a Fátyol vízesésig, majd onnan le, gyalog.

Sulis csapat, a vízesés, és a TÓ ... 
Rá sem lehet ismerni.
Picike pocsolya lett a tóból, a vízesés meg kopp száraz... :(

Lent ettünk egy kis sült pisztrángot, ha már ott voltunk, majd haza Egerszalókra, és csobbanás a termálba!
Isteni az a víz, receptre írnám fel az összes mozgásszervi, meg ízületes szenvedősnek!
Este 8-nál hamarabb soha nem sikerült a vízből kikecmeregni, annyira fini volt!

A fiaim valahogy észrevétlenül megtanultak úszni, nekem Zalán a leggyanúsabb, ha maradunk még 2-3 napot, tuti kopoltyúja nő!
Az egy dolog, hogy szinte szabályosan úsznak.
Folyton a víz alatt hancúroznak.
Úgy élvezik, mintha valami kis béka-, hal-, delfin ősöktől származnának.
Egyszerűen hihetetlen, mennyire természetes közegük a víz!

Első naptól kentem a csapatot 30-as naptejjel, nem is volt baj, sőt, még a fürdőruha vonala sem látszott meg, ma viszont valahogy elmaradt a dolog.
Reggel összepakoltunk, és 9 után el is indultunk. De még nem haza, hanem beugrottunk "pár órára" a termálba.
Lett belőle majdnem 5 és mikor hazajöttem, és levetkeztem, akkor láttam, hogy sikeresen leégtem.
Piroska üzemmódban nyomom, kentem magamra minden bizbazt, de utólag ugye ez sejthető, mennyit ér...
Majd megint jól lehámlok!

Voltak még apró kis balesetek is, pl. hasra esés, papucsszakadás, ennek-annak nekimenés, csípés, sebek, horzsolások, de mit ér egy nyaralás ilyenek nélkül?
Most okos voltam, Normaflore-t itattam a fiúkkal már indulás előtt, és ott is, reggel-este, és nem is volt semmi baj.

Abban azért megegyeztünk, most, hogy ennyit voltunk összezárva és szétvigyorogták a szüleim magukat rajtam, hogy egy orvosnak azért lehet el kellene mesélnem ezt a "mindennek nekimegyek és tele vagyok folyton kék-zöld foltokkal" állapotomat, ami nekem fel sem tűnik, megszoktam, de állítólag ez nem is biztos hogy annyira normális dolog.
Szóval majd egyszer ha jó passzban leszek, elsétizek  megismerkedni az új háziorvosunkkal...

Húúú, nagyon jót nyaraltunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése