2012. november 12., hétfő

Hogy is van ez?!


Szombaton behoztam a laptopom a rendszergazdánknak, mert hülye hangja volt pár napja, hangosan búgott, ha töltött valamit.
Kifújta, és csodák-csodája, elhalkult.

Haza vittem, és amikor kivettem a táskájából, tök fura volt, mintha egy csavar, vagy műanyag darab le-föl gurigázott volna benne. Egész hétvégén gurigáztam vele, amikor ki-be pakoltam az ölemből.

Ma egyszer mikor felvettem, végre nem gurult, beékelődött valahová.
Néztem egy filmet, egyszer csak kikapcsolt a gép.
Újra indítom, pár perc múlva kikapcsol.
Megint bekapcsolnám, de már el sem indult.

Összeraktam, behozom Tamásnak, elmondom, mik a tünetek.

Tiszta ideg lett, hogy elcseszett valamit rajta? hisz szét se szedte!
Szétkapta, erre elkezd röhögni, és hív....

Hát a hűtő ventillátor lapátkái között ott figyelt egy felesborsó szemecske
Valószínűleg valahol el volt akadva a gépben, de a sűrített levegő szombaton kiszabadította, gurigázott bent, majd beakadt. és mivel nem volt megfelelő a hűtés, hát leállt a gép.

Lebaszott nagy röhögve, hogy máskor ne a gépen készítsem elő a vacsit.

ESKÜSZÖM, az életben nem főztem még felesborsót, mert utálom....
Szóóóóval akkor ki, mikor, és miért tette bele??? :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése