2012. november 30., péntek

Jelek

Nem tudom miért sűrűsödtek meg mostanában, de ez a hét tele volt "égi jelekkel".
A gyönyörű Hold, ami minden nap okozott valami kellemes, vagy megmagyarázhatatlan meglepetést, ma a dupla szivárvány, és este egy meteor...

Vacsora szünet után kimentem Judit barátnémmal, ő cigizett, én csak a díszkíséretet adtam a dologhoz, és Judit egyszer elkezd kiabálni, hogy NÉZD!

Egy hatalmas "Valami" száguldott le az égből, furán "lángolt", majd lelassult, 2 nagy darabra esett, tovább lángolt, majd egyszer csak megállt, és eltűnt az égről.
Aztán este mondta Derek barátom, hogy nézzek indexet, nem "űrszemét" volt, hanem egy meteor.

Szóval sűrűsödnek a JELek, csak tudnám, hogy mit jelentenek, mit hoznak, miért vannak.

Majd kiderül, de sajna csak MAJD.
Én viszont most vagyok türelmetlenül kíváncsi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése