2012. november 20., kedd

Mimimimi???

Én vonzom az idiótákat. De tényleg!
Vagy csak mindig rossz időben vagyok rossz helyen?!

Virágbolt, zárás előtt 3 percel loholva esek be,  kint 3-4 fok, és tejföl köd.
A pultnál áll egy srác, rám néz, pukedlizik, és elkezdi a monológját:

- Mint Penelope Cruz, vagy inkább Audrey Hepburn? Mindegy melyik vagy, van közöttük 40 év, de a szépség, az elegancia és a stílus, az az övék. És a Tiéd, szépséges hölgy!
- ???????????????????????
(Végignézve magamon: a ködből beesve, picit kócosan, bakancs, farmer, motoros kabát, kezemben a gyerekem iskolatáskája, úgyhogy igen, kiköpött Audrey Hepburn vagyok...)

A virágboltos behajolt a pult alá, azt hiszem bepisilt a röhögéstől, én meg csak álltam ott, egyik lábamról a másikra nehezedve és nyeltem nagyokat, hogy na basszus, ezt most hogy reagáljam le?!
És igaz az, hogy 1 bolond százat csinál, mert kb. én is komplett idiótának tűnhettem, ahogy próbáltam kihátrálni a beszélgetés elől.

Még mindig nem tudom eldönteni, hogy be volt füvezve/szívva, vagy csak elmebeteg, de az biztos, hogy félrebeszélt csórókám.

Picit még üldözött, jött utánam és valami lovagkori stílusban mondta tovább, de szerencsére a bicaj gyorsabban távolodik, mint ahogy ő gyalogol...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése