2012. november 22., csütörtök

Kedves Télapó/Jézuska!

Fent volt ma a fiúknál az apukájuk, és míg én nagyban vasaltam, ők levelet írtak a Télapónak és a Jézuskának.
Zalán diktálta, az apukája írta.

Ez az Zaza listája. :)

1. Legyen sok jó és érdekes játék!
2. Legyen egészséges a család összes tagja! (Imááááádom ezt a kis édest!)
3. Kapjak sok-sok játékot! (mintha telhetetlen kezdene lenni...)
4. Kérnék egy DINÓ felszerelést, és egy cowboyt! (?????)
5. Szeretnék egy ipodot is. (tudja, hogy EZ mi????)
6. Legyen egy rendőr és egy rabló felszerelésem (nagyon remélem jelmezekre gondolt)
7. Múljon el a betegségem! (imádom, imádom, imádom!!!)
8. Szeretnék egy Hotwheels pályát. ( na ez érdekes, van egy a szekrény tetején, többnyire kardoztak csak vele)
9. Jó lenne egy CSOMÓ kukabúvár és egy kukásautó hozzá! (a legújabb őrület, jajjj nekem!)
10. Szeretnék kapni egy tűzoltóállomást! (ezen reklamáltam, mert van LEGO tűzoltókapitányságuk, de felvilágosított, hogy az NAGY legó, neki meg rendes kicsi kell, mint a nagyfiúknak)

Csongornak is lett írva egy lista, na ő vajon miket szeretne?!

1. Szeretném, ha együtt lenne a család (dráááága kis cukorfalatom... :(   )
2. Kérek szépen egy GITÁRT! ( 2. éve kívánságlistás, de nem vagyok benne biztos, hogy a gitárórákra eljárna, úgyhogy ezt egyenlőre halasztjuk, az tuti!)
3. Egészséges legyen mindenki a családban! (milyen jó 2 fiam van nekem!)
4. Szeretnék egy StarWars LEGO-t, 3 bolygóval (nyomi CN!)
5. Kérnék egy érintőképernyős telefont. (ez már 2-3 éve visszatérő agymenése...)
6. Egy kukabúvár kukásautó, 6 kukabúvárral. (Zaza meg Csongi nagyon egy húron pendülnek, úgy érzem!)

Megkönnyítették a dolgom, tudok választani... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése