2012. november 13., kedd

Ördögűzés

Ha valaki tud egy megfelelő szakembert, lécci, irányítsa hozzám!

Mivel még nincs szezonja, ezért indokolatlan, hogy influenzás legyek, pedig pontosan úgy érzem magam.

Vasárnap egész nap csak aludtam a 11-4-ig terjedő intervallumot kivéve, tegnap már úgy ébredtem, mint akit agyon vertek, és a helyzet azóta csak fokozódik.

Fájok.
Igazából lehet azt kellene megneveznem, hogy hol nem.
Fáj a fejem, a fülem, a torkom, a bőröm, a hajam, a hátam, a gyomrom, a mellkasom, minden porcikám, minden egyes sejtecském, és még a lelkem is.
Ma reggel alig bírtam magamhoz térni, hányingerem van, szédülök, és úgy tetőtől talpig baromi rossz érzés most a saját testemben lenni.

Nagyon király, mert sok idő után végre ismét van időpontom a kedvenc masszőr nénimhez, de ha beteg/lázas vagyok, akkor nem gyógyítgathat.

Plusz szombaton Csabán 20 éves osztálytalálkozó, le van foglalva a szállás, kíváncsi vagyok a csapatra, és menni akarok, bulizni akarok.

Ilyenek voltunk anno (ezt most loptam a facéról, bocsi K.J.I):



Szóval plízzzzz, ne legyek beteg, ezt az ördögöt meg valaki tüntesse el belőlem, ami most kínoz!
Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése