2012. november 27., kedd

Hold

Ma olyan gyönyörűt láttam!
Azért jó, ha délutános vagyok, ilyenkor az esti szünetekben, és amíg várjuk este a busz indulást, lehet Holdat és csillagokat bámulni.
Gyerekkoromban is ez volt az egyik kedvenc esti időtöltésem, lefeküdtünk a fűbe sötétedés után az utcabeli barátokkal és néztük a csillagokat.
Csillaghulláskor képes voltam fél éjszakákra kicuccolni az udvarra, nézni az eget.

Imádom! Soha nem tudom megunni, és betelni vele.

Amilyennek viszont ma mutatta magát a Hold, ilyet még soha nem láttam!

Az ég közepén ott volt a Hold, és (tőlem nézve olyan 1 arasznyi) hatalmas távolságban körülötte egy szabályos körív.

Nem ilyen, ahol a hold körül ott a világos holdudvar:


A Hold körül koromfekete volt az ég, és a világos sáv tőle jóval-jóval messzebb, mint egy széles gyűrű, úgy vette körül.

Nem felhőből, hanem csak egy furcsa, fátyolos, kicsit vibráló akármi, mint egy " pulzáló energiamező".
Nem tudom leírni, lefotózni sem tudtam sajnos, de olyan CSODA volt, hogy csak bámultam...
Olyan érzés volt, mintha egy másik univerzumból egy nagy hajóablakon át kukucskálna be az ottani Hold, és vigyorogna le rám. :)

Jójó, ez nem az igazi, de hatásra ILYEN, szem, vagy ablakszerű volt...
Szóóóval: kik leslókelődnek le ránk?! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése