2013. március 2., szombat

A blog olvasás veszélyei

Mire való egy gyerektelen szabad hétvége?
Pl. arra, hogy neki esel egy halom dolognak, amire nem volt az elmúlt 2 hétben időd.
Van sok blog, amiket követek, de csak pár olyan, amit naponta olvasok.
A többi ilyenkorra marad, és dőzsi van.

Az egyik lány megrögzött Ryan Gosling fan.
Soha nem láttam egy filmjét sem, de most, hogy a sokadik postjában jött fel újra és újra a neve, hát kíváncsi lettem és rákerestem.

Találomra kiszúrtam 2 filmjét, és megnéztem.

Mit kaptam?
A szuper kis sztorit, az egyik régi nagy kedvencemmel, Anthony Hopkinssal a Törést, és egy másikat, a Szerelmünk lapjait.

No, ennek már a címe láttán sikítva kellett volna menekülnöm, de nem, én elmebeteg mazochista, nekem meg kellett néznem!

Ajánlom minden kedves elmebeteg társamnak, határozottan érdemes megnézni, már ha megvan benned is a kellő mazochista hajlam.
Csak ne akarj aznap már emberek közzé menni...

Na de mosoly felrajzol, hogy is mondja az az idióta reklám a fiúk mesecsatornáján?!

Az élet csodaszééééép! (lesz)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése