2013. március 11., hétfő

A matracokhoz visszatérve...

...minél többet olvasok róluk, annál inkább tanácstalan vagyok.

Az azért jó, ez ezért.

Minden cég minden matraca k**vajó.
Naná, hisz neki eladó, de ÉN, mint nyomorult, tudatlan vevő, ÉN hogyan válasszak?!

Már abban sem vagyok biztos, amiben eddig az voltam.

Az oldalamon alszom.
De lehet hason-oldalt?
Akkor most hasonfekvőset, vagy oldalon fekvőset?

Meg rugósat, vagy szendvicsszerkezetűt, vagy memóhabosat?

Esküszöm, mindjárt felgyújtom a sajátomat, és leköltözök a padlóra, egy plédre.
Akkor legalább holnap el tudom mondani, hogy jól döntöttem, vagy rosszul, viszont nem vertem el egy kisebb vagyont rá, feleslegesen.

Ez asszem van olyan bonyolult, mint ha kocsit, vagy lakást akarnék venni (EGYIKET sincs szándékomban, mert
a.) nem vezetek
b.) van saját. )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése