2013. március 4., hétfő

Szolgálati közlemény

Ez most merő önzőség, azaz csupa kedves jószívűség önmagunkkal szemben! :D

Tudjátok, írtam, hogy elindulnak a délelőtti foglalkozások is a Senshi egyesületnél.

Nekem ez csupa öröm, mert nagyon rákattantam a jógára: csoda jó dolgokat művel a kis nyomi gerincemmel.

Eddig az volt a bajom, hogy bár heti kétszer vannak óráik, de csak d.u., úgyhogy a délutános műszak hete egyből kiesik, plusz a pici csemeték miatt csak a pénteki napon tudok meglógni a délelőttös hetemen is, mert akkor már az apukájuknál vannak a srácok.

Nagyon örültem, hogy VÉÉÉÉGRE lesznek délelőtt is edzések, jóga is, és gerinctorna!

Viszont míg össze nem rázódik a csapat, és meg nem szokjuk, hogy délelőtt is van "feladat", egyenlőre úgy működik a dolog, hogy szólni kell Olgának, vagy a Senseinek, hogy: megyeeeeek!

Én szóltam, (Olga, TUDOD, kedd, péntek, stipistopi!), de lécci telefonáljatok ti is, ha szándékotokban áll eljönni picit nyúlni, egyenesedni, erősödni, gyógyulni!

Annyira szuper jó dolog, gyertek velem!

Az időpontok kedvéért a szórólap:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése