2013. március 21., csütörtök

Bortartók

Szeretem, ha kérnek, hogy EZT vagy AZT szeretnének, így nekem csak annyi a dolgom, hogy kigondolom, miből, hogyan, szerzek hozzá alapanyagot, és hajrá!

Most (azt hiszem nem lövöm le a meglepetést, mert az ünnepelt tuti nem netezik, és így nem olvas engem) Anya kért tőlem valami szép dobozt, bornak.
Meglepi lesz, egy nagyon szép kerek évfordulóra, a bátyjának, a tesóktól...

Bajban voltam az alap kiválasztásánál, mert 2 tetszett, de nem tudtam, melyik tetszik jobban, így megvettem mindkettőt.
És megcsináltam mindkettőt.
És szeretem mindkettőt.
Az már legyen Anyáék problémája, melyiket választják! :D

Meztelenségből születni...


...barna ruhát felvenni...


...vagy lilába öltözni. :o)
Én szeretem őket! :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése