2013. március 24., vasárnap

Csak F1, saját szórakozásra, szóval ne olvasd el! ;)

Pizsi parti az ágyban, 2 szuper bár kiskorú pasival, és egy szuper délelőtti futam.

A srácoknak jó reggelt szereztem a megtalált lelkesedésemmel, ugyanis míg én az ágyban ugráltam, visítoztam, szurkoltam, örömködtem, de legfőképp mégis csak SIKONGATTAM, ők meg rajtam röhögtek.

Egy tökéletes futam volt a mai, fordulatos, izgi, körömlerágós (nem rágom a körmöm!!!).

Fura, az évad második futama, de mégis tele volt legekkel.

Asszem ebben volt az évad:

1.) ...legnagyobb vicces bakija:
Hamilton beállt a régi csapatának a boxába, kerékcserére. :D
Igaz, ott nőtt fel a McLarennél, soha nem versenyzett máshol, csak az idén igazolt át, és 1 verseny még nem volt elég neki, hogy legyűrje a régi reflexeket.
A régi szerelői meg ott integettek neki, hogy menj már a francba Hamilton, már nem mi cseréljük a kerekedet! :P (Úúúúúútálom Hamiltont!) :P

2.) ...legarcoskodóbb döntése:
Alonso - Ő leszakadt orrkúppal is tud versenyezni!
Vagy nem?! Hát nem. Az 1. kör után pápá Alonso! Éljeeeeeeeeeeeeen! (Úúúúúútálom Alonsot!) :P

3.) ...legnagyobb csatája: Webber - Vettel.
Vettel asszem szőnyeg szélén lesz nagyon-nagyon sokáig emiatt a lépése miatt, de basszus: ez VERSENY! Ha gyorsabb vagyok, mint a csapattársam, hát megelőzöm, vagy nem?!
Én mindenesetre marhára élveztem a vérszívást, a srácok meg azt, ahogy sikongatok, és ugrálok.
Éljeeeeeeeeeeeeeeen! (IMÁDOM Vettelt!)

4.) ...legdühítőbb csapatfőnöki utasítása:
A Mercedes eddig sem volt túl szimpi, ezután sem lesz.
Sajnáltam Rosberget, hogy hiába könyörög a rádióban, hogy meg akarja előzni a csapattársát, mert GYORSABB, ezt a nyomott Hamiltont, határozottan megtiltják neki.

5.) ...legpechesebb csapata:
Gyakorlatilag 1 körön belül mindkét autója kiesett a Fors Indiának, ugyanazért a hibáért: basszus, nem tudtak kereket cserélni az autón??? Botrány szagú a sztori. Sajnáltam őket. (megint izgatott ugrálás az ágyban)

6.) ...legszerencsétlenebb eredményhirdetése:
Senki nem boldog a dobogón.

a.) Vettel örömét elrontja a csapatfőnök lecseszése, hogy miért kockáztattál? és a megelőzött csapattárs dühös flegmasága.
b.) Webber dühös, sértett, és idegsokkos, mert Vettel megelőzte.
c.) Hamilton szégyelli magát, és később mondja is, hogy Rosbergnek kellene a legalsó dobogón állnia, nem neki. (mégis van valami emberi ebben a nyomottban?!)

Szóval csak ilyen futamokat szeretnék kívánni ebben a szezonban, és akkor minden örömbóóóódotttááááá lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése