2013. március 26., kedd

Kézműveskedősdi

Volt ma délelőtt egy jó buli az oviban.
Mivel nagycsoportosok vagyunk, szeptembertől iskola, az óvónők meghívták a 3 leendő elsős tanító nénit az oviba, egy kis ismerkedésre.

Mi tavasz/húsvét témakörben közben dolgozgattunk, díszeket készítettünk, tojást festettünk, rajzoltunk, ragasztottunk,...

Jó sokan voltunk, a tanító nénik aranyosak voltak, a srácok jól érezték magukat, de úgy láttam a szülők is, én meg főleg.

Beszereztem egy halom "vacakot" az idők során, aminek nagy részét most gyors fel is használtam.

(Ágó, ha betévednél VÉLETLENÜL kreatívosba és a szanálásra ítélt lomosban találsz kis madárkákat, méheket, pici terméseket, gyümölcsöket, zöldségeket, egyéb "haszontalan" holmit, plíííííííííííz, gondolj rám!) :D

Engedélyt kértem a szülőktől egy kis fotózásra, így meg tudom mutatni, hogy telt a délelőttünk.
(Engem ne keressetek a képen, én kattingattam, miután mi elvégeztük a "munkát" Zalánnal.)

Reggel összeszedtem a kis "vacakságaimat"

Ilyen sok kis apróság van itt-ott eldugdosva nálam...

Madarakat kellene szereznem, mert a készlet KIFOGYOTT! 

Minden asztalnál nagy munka folyt!








A mi műveink kész vannak, jöhet a rajzolás...

...persze nem az asztalnál, hanem a FÖLDÖN!!!

Nagyipari mennyiségű festett tojás készült :o)

Kész vagyunk, csak a műveink maradtak a "helyünkön" :o)

Andika néni és a veszélyes szerszám 

Tavaszt VÁRÓ koszorú-asztaldísz





Egy végtelenül egyszerű ajtódísz





Mikor haza értünk vigyorogtam egy olyan jót!

Zalánt az oviban vagy háromszor küldtem ki kezet mosni, és én is voltam, kétszer.

Mikor haza értünk, megint kézmosás, és tízóraiztunk volna, erre nézem a kezét, hát ILYEN!


Aztán nézem a sajátom....


Asszem nem fogom tudni letagadni ezek után sem a kis terroristámat! :D

Zalán tojáskínálója, tojástartóból

 Jó kis nap volt, élveztem nagyon.

Az óvónők meg egy kicsit fel is piszkáltak, mert rákérdeztek, miért nem tartok én ilyen kreatívkodós délutánokat unatkozó, vagy tanulni vágyó anyukáknak, apukáknak, bárkinek.

És most ezen nagyon elgondolkodtam.
Gondolkodom, gondolkodom...
(TE jössz, ha összehozom az elsőt?!) :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése