2013. március 6., szerda

Néha megéri hisztizni!

A tegnap esti kifakadásomra kicsit megesett a szíve rajtam az Univerzum "vonatkozó hivatalnokának", és ajándékot kaptam.

Reggel öltöztünk.
A folyosón a fogasról, ahol a kabátok vannak, leszedtem az aktuális kabátseregletet, és alatta van egy kis vas izé (virágállvány volt, de én csak sapka-sál-kesztyű tartónak használom), na INNEN leesett  "valami" miközben Csongor a saját sapkáját válogatta ki.

A kedvenc fekete sapkám.
Amit 2 hónapja nem találok, pedig szétszedtem érte a házat.
Ami helyett vettem egy újat (aminek köszönhetően mostantól egy kedves kolléganőm miatt hallgatok az Ivy névre is - és ezt most csak az érti, aki elég "idős").

Ezt most tényleg nem értem.
Ott kb. 100* néztem meg, mert elvileg AZ a HELYE.
Nem volt ott.
A fiúk megesküdtek, hogy nem ők dugták el, majd most éjjel vissza.
Akkor?!

Marad az a verzió, hogy párhuzamos idősíkok, vagy pedig az Univerzum keze.
Kinek-kinek kedve szerint, tessék választani!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése