2013. március 17., vasárnap

...most az a rész jön, amikor a főhős(nő) sikongatva elkezdi a haját tépni...

Egy Bermuda-háromszög, amiben élek!!!

Az egy dolog, hogy kb. alvajáró vagyok, és éjjelente eldugdosom a vackaimat magam elől, azután meg hetekig-hónapokig keresem, de már lopni is eljárok, asszem kisgyerekes családokhoz, éjjelente.

Ma a kabátom egyik nem használt zsebében (tele van zsebekkel, erről igazából azt sem tudtam, hogy igazi zseb) EZT a kitűzőt találtam:



És hogy hogy esnek meg velem ilyen "véletlenek"?
Viszketett a kulcscsontom, oda nyúltam, hogy kabáton keresztül elugrasztom a kis vérszívómat, és megéreztem az anyag alatt valami kemény, kereket.
Addig matattam, míg megtaláltam a zsebbe a bejáratot, és hopsz! Már ott is volt.

Még soha nem láttam.
Lövésem sincs mikor,miért, és hogyan került oda.

Valaki nem tud egy jó terapeutát (ördögűzőt, agymosót, woodoo papnőt, ...)?????

Folytatásos teleregényünket látták a Bocskai utcai elmegyógyintézetből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése