2013. március 11., hétfő

Most nem leszek népszerű, és szimpatikus...

... nagyon az az érzésem, de...hisztis vagyok!!!

Ha valaki keresne a facebookon, most asszem egy időre felfüggesztem ott magam.
Bár "hála az okostelefonomnak", ha üzenetet kapok, vagy egy közeli barátom postol, arról továbbra is kapok értesítést, de csak úgy, nézelődni?! KIZÁRT!

Az elmúlt 3,5 hét arról szólt, hogy napi 362* eltekertem egy postot, hogy gyógyulj meg...

Ma reggel óta már kb. 2574* láttam, hogy valaki a világba kiáltja, hogy meghalt.

Nem tudom milyen elvakult fanatikus rajongónak lenni.
Én soha, senkiért nem voltam így.
Én szeretek ettől egy dalt, attól egy albumot, de nincs olyan, hogy a fél karom  levágatnám ezért, vagy azért...

Tudom, rossz ha valaki meghal.
Ha ennyire fiatalon, az külön vacak.

De ha valaki évekkel ezelőtt feladta a harcot és úgy döntött, köszöni szépen, de nem kér életmentő beavatkozást, neki jó így, és tart ameddig tart, neki ez így lesz jó, akkor annak a döntését el kell fogadni, tiszteletben kell tartani.

Igen, sajnálom én is.
Nem vagyok megveszve a zenéiért, de sajnálom az embert.
És lenne még sok-sok érvem, de nem akarok most hangulatot kelteni.

Viszont ha a rajongótábor szeretné annyira, mint amennyire hiszi, hogy szereti, hagyta volna békében elmenni, 3 hete.
A sok ima, fohász, pozitív energia, a sok szeretethullám, minden, ami felé irányult, csak az tartotta itt, ezen az oldalon azóta is, azt hiszem.
Ha "CSAK" Kárász Laci lett volna, a Kisfa utca 4-ből, akkor már rég békésen távozhatott volna, mert már nem volt itt dolga.

Remélem mostmár békére talál a lelke, és ennek az őrült hisztériának is remélem mihamarabb vége lesz, mert már annyira elég volt!

Ne haragudjatok, a rajongók meg főleg ne.

De Ő döntött így, és tartsátok ezt tiszteletben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése