2012. december 28., péntek

Aknamentesítés

A fiúk kupisabbak, mint 10 csaj, ezt régóta tudom.

Ez egy jó pár éves kép, lehet páran emlékeztek is rá.
Egyszer agyvérzést kaptam tőlük, mert elszabadult bent a pokol, most nem volt ilyen vészes a helyzet, de azért hasonlóképp idegölőek tudnak lenni, ha belemerülnek...



Zaza szobája picike, szinte csak az ágya van bent, meg itt van elraktározva a legtöbb háztartási lom, de alváson kívül nem is használja másra.
A Csongor szobája a játszószoba, itt vannak a játékaik, és ha épp nem nálam randalíroznak, akkor ott megy az őrület.

Az elmúlt hetekben rájuk hagytam, csináljanak amit akarnak, hisz szinte csak aludni jártam haza, azt a 2 órát, amit együtt töltöttünk, nem akartam vitával megspékelni.

Karácsonyra nagyjából rendet rakattam benne velük, de rájöttem, a kupi nem szűnik meg, csak ha én veszem a kezembe a dolgokat.

Az a fő probléma, ahogy ma rájöttem, mikor az apjuk elvitte őket az apás hétvégére, és bele vetettem magam az akadálymentesítésbe, hogy van ott egy halom dolog, amit csak napi szinten kipakolnak, de nem játszanak vele. Csak útban van, és felesleges rakosgatni való.
Dolgok, amikből már kinőttek, vagy amit igazán soha nem is használtak.

Úgyhogy elővettem nagy erős kukazsákokat és elkezdtem szortírozni, mi az, amivel nem játszanak?!

Botrányos a végeredmény.

Kukába is került jó pár dolog, ami szakadt, repedt, balesetveszélyes volt, de van 2 nagy zsák, amiben használható dolgok vannak.

Jön a következő probléma:
Okés, hogy felszabadítottam vagy 5nm-t a szobában, de most EZT hová tegyem?!

Tippek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése