2012. december 24., hétfő

Fenyő illat

Megjött a hangulat, most, hogy már ágyba bújtam.
A karácsonyfa itt van az én szobámban, és TÖMÉNY fenyő illat van bent!
Imádom!!!

Csoda szép lett a fenyőfánk, majd megmutatom holnap azzal együtt, hogy hogyan karácsonyoztunk mi.

Most csak egy rövid szösszenet, még délutánról:



Amúgy egy tök nem normális-normális karácsonyunk volt.
Feljöttek Anyáék 4-kor, elkezdtünk főzni, Papa meg a fát beállítani, mert gyökereset hozott az ex
Aztán feldíszítettük közösen a fát, a két kisfickóm, Apukám és én.

Közben Csongor mondja, hogy ő azt szeretné, ha apa is velünk vacsizna.
Nekem ugye nem kell mondani, hogy azért ez nem volt ilyen egyértelműen jó gondolat, de ő csak sipogott rajta.

Az apja pont hívott, Csongor elkérte a telót és mondta neki is,, hogy nekünk együtt KELL vacsizni.

5-kor feljött az apukájuk, pont akkorra lett kész a halászlé, a sült hal, és a mákos guba.

Úgy vacsoráztunk, ha anya, apa, a 2 kis terrorista, én és az ex.
Tiszta idióta helyzet!

De karácsony van, a fiúk meg nagyon élvezték, szóval mindegy...

Na ezért jó, hogy jóban vagyunk, és nem köpködünk egymásra, mert nem volt kínos, vagy szar, csak furcsa.

Vacsi alatt, mikor a levessel már végeztünk, Pityu az asztal alatt pötyögve felhívott, mert így beszéltük meg, én meg felálltam, és elmentem "telefonálni".
Így titokban becsempésztem a fa alá az ajándékokat, aztán telefonnal a kezemben visszamentem az asztalhoz, "elköszöntem hugikatitól" és leűltem, folytattuk a vacsit.


Aztán felálltunk, és a fiúk mentek a szobába és volt nagy sikítás, hogy:
ANYAAAAAAAAAA! Egy CSOMÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ ajándék!

Nekiestek, bontogattak.
Meg voltak őrülve!
A gitár 1000 %-os találat volt, nem hiába 2 éve mondogatják. Tényleg örültek, nagyon!
Nem győztek bontogatni, és olyan jó volt nézni az örömüket! :)

Jó kis este volt. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése