2012. december 27., csütörtök

Nosztalgiáztunk

Anyáéknál ma Hugi elővett egy nagy dobozt, ami tele volt régi fotókkal.
Jókat nevettünk a régi önmagunkon, voltak nagyon vicces képek.
De találtam jópárat, amit meg akarok tartani magamnak, úgyhogy kölcsön vettem és bescanneltem gyorsan.

Volt már egy régi fotóválogatásom, ITT!

Most egy pár új csemege következik! :)

Igen, ez a cuki kiscsaj én vagyok! :P
...és Ő is! :D
Az Anyukám, pár évvel ezelőtt... ;)
Vagány csajszi az anyum! 
Apáról most valahogy több akadt a kezembe, olyan fura, hogy ilyen kis vékony jóképű srác volt! :D

Ahogy nézem, a "jó tartást" tőle örököltem! :D





No, és aminek a "gyümölcse" vagyok én, és a Hugom! 
Hugiról az örök kedvenc, 1983-ból :)
Ennek a képnek meg kimondottan örülök!
Ő a Csordás papám, 1939-ben készült, itt 20 éves volt. :)


Mára ennyi, én kimosolyogtam magam, és tök jó volt újra látni a régi-önmagunkat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése