2012. december 31., hétfő

Boldogat...

Tudom, tele van a hócipőtök, de MA ennek van a napja. :o)

Nem fogok megosztogatni undorító képeket a baleseti sebészetről, sem édes kiskutyákról, miért ne petárdázzatok, feltételezem rólatok, hogy mindenkinek működik a józan paraszti, és belátja, miért NE.
De lécci NE! :)

Amúgy meg, mindenkinek olyan ÚJ esztendőt, ami legyen tele boldogsággal, egészséggel, türelemmel, megértéssel, szerelemmel, szerencsével, és mindennel, amire csak vágytok.

Az én kívánságaimat elsuttogtam már az Univerzumnak, és tudom, csak akarni kell, és eleget mantrázni, hogy úgy is legyen, tehát részemről megtettem a legtöbbet, amit csak tehetek.

(Mondjuk a Télapó és a Jézuska sem hozott nekem idén sem kertes házat, de betudom annak, hogy még látják, nem elég erős a hátam, és ha havat kellene lapátolnom, meg végre kertészkedhetnék, kutyázhatnék kedvemre, ez olyan módon venne igénybe, hogy folyamatosan betegállományba lennék, szóval ÉRTEM kedves Univerzum, eddig miért nem!)

De a legfontosabb a gyerekeim, meg a család jóléte, egészsége után:
Legyen jövőre  olyan, hogy várok - várnak,  örülök - örülnek, hiányoznak - hiányzom, és jövőre  kerüljön el minden rossz, magánéletileg, munkában, és egészségileg.

És azt a pár barátot, aki nekem a napjaimat jobbá, szebbé teszik, lécci rájuk is mosolyogj, és tedd nekik is széppé, jóvá, EGÉSZSÉGESSÉ!

Elég konkrét voltam, azt hiszem! :)

Amúgy meg:
Köszönöm amit az idén kaptam, jót rosszat egyaránt.
A rosszból megpróbálok tanulni, a jót pedig élveztem, élvezem.
Köszönöm a régi és az új barátokat, a meglepiket, azt, hogy kerek egészbe nézve az évet, ha ennél rosszabb nem lesz soha, akkor az így is jó lesz.

Köszönöm kedves Univerzum, most egy picit pihenj meg, hogy holnaptól újult erővel vethesd bele magad a kívánságok teljesítésébe! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése