2012. december 3., hétfő

Krampusz

Nem tudom, hogy is van ez pontosan?
A krampuszok ugye ördögök?
Én mindig is jó gyerek voltam (UGYE ANYA, APA???) és hozzám csak a Télapó járt, de valami ilyesmi rémlik, meg ahogy a képeket nézem, ördögpofa mind!

Ha pedig ördögök, akkor a "kénköves pokol" kifejezésből egyből adódik, hogy kénszag lengi őket körül.
Ez tiszta, tudom, a pokolnak záptojás szaga van, erről sokat hallottam, olvastam.

De miért is fontos ez?!

Ma mikor fürödtem, majd leszédültem, olyan BÜDÖS, záptojás szagú volt a víz.

Ha a víz pokolszagú, pont, amikor a Télapó készülődik a gyerekekhez, akkor az ugye azt jelenti, hogy a krampuszok itt ólálkodnak?!

Ha ez igaz, vigyázat gyerekek!

Mondjuk ma világnap volt, az én két kis terroristám ma olyan édes, kedves, tündéri, szófogadó gyerek volt, hogy a krampuszok biztos lógó orral mentek haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése