2012. december 8., szombat

Egy kis léleksimi

Találkoztam nemrég valakivel, akivel tuti nem véletlen volt az összeakadásunk.
Nem vagyok túl jó a barátnősködésben, ritkán van olyan nő, akivel elsőre megvan a "közös hang", de Ő olyan, akit kezdetektől kedvelek, pedig nem is ismerem.

Első pillanattól kezdve, amikor először láttam, volt körülötte valami fura, kedves, meleg, biztonságot adó, vagy sugárzó, kellemes burok, ami jó érzéssel tölt el.
Lassan kezdem érteni, mi ez, és miért. :)

Voltam ma egy kis "mini klubban", ahol Ő tartott egy kis beszélgetős "előadást".

Amolyan léleképítő, önismeretre tanító/késztető, magunkba néző, elgondolkodtató, nem is tudom, hogyan jellemezzem.

Még rágom, emésztgetem, mert jó volt jól esett, de sok olyan dologgal is szembesített, ami jajj....

Változnom kell, ezt régóta érzem és tudom, és AKAROK, csak annyira nehéz!
Kaptam pár iránymutatást, hogy erre és így, viszont a java munka rám vár, mert ezzel nekem kell megbirkóznom, nekem kell megtanulnom, és felépíteni valamit, amivel/től jobb lesz nekem, bennem.

Eszembe jutott egy dal, ami remélem nektek is jól fog esni, úgy, mint nekem ez a bő 1,5 óra.
Fogadjátok szeretettel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése